June 26, 2002

人人前傳(十)人人特搜

我唔鍾意一個人,但係一多人我就會頭痛;我最鍾意搭巴士,因為我淨係識搭巴士。雖然我唔係好鍾意等巴士,但係我都等架,因為我知道遲早一定會有車。有車我就上囉,實去到總站架,雖然我唔知架車去邊度呢,但係我諗我會識落車架。

我睇o野有時會唔係咁清楚。 有時好近都睇唔清楚,但係遠o的o野呢,又好似幾清楚喎,我諗我係有近視同遠視架。

我有好多o野唔鍾意o架。但係又唔知鍾意o的乜。

我怕黑o架。夜晚一定要開燈。

我細個o個陣學英文呢,o的tense 好差架,尤其係現在進行式,學極都唔識。

我唱歌好掂o架,有o的人話我把聲似劉華,有o的人又話我似哥哥,但係我覺得自己最似都係羅記囉。一係即刻唱首〈獅子山下〉過你聽喇。

我叫個香港人。我住o係香港;我係香港人,人囉。

(原文刊登於糊塗戲班網站,是為《人人特搜》演出前奏)

No comments: