February 06, 2009

妙絕對答

時間:閒日午飯時間
地點:灣仔壇島茶餐廳
人物:數名的士大佬

百份百真人真事
話說一檯的士大佬準備落單叫o野食......

口水佬:喂,李大明,食咩好呀?
李大明:我屌你老母呀,口水佬。
口水佬:嘩,唔駛屌呀嘛。
李大明:我最撚憎人叫我全名o架喇。
口水佬:點解先?
李大明:唔撚知,總之一有人叫我全名「喂,李大明!」,我就屌佢老母。
口水佬:你咁撚憎你自己個名,唔改撚o左佢?
*李怒視口,二人沉默片刻。
*落單後飲品極速送到,的士大佬們嘆茶繼續吹水。
李大明:其實人o地點叫我都冇乜所謂o既。
口水佬:真係?
李大明:真係。
口水佬:咁叫你「狗西」有冇所謂先?
李大明:冇所謂。
口水佬:冇所謂?咁若果叫你「懞撚」呢?
李大明:唔介意。
口水佬:咁我就叫到你條「懞撚」介意為止!
*向全檯飯友宣布
口水佬:嗱,你o地一個二個做證呀,係呢條「懞撚」話唔介意o架,第時唔准反面呀!
李水明:我屌你老母呀,口水佬。
口水佬:屌你老母個臭西,又話唔撚介意?
*二人準備動粗,旁人忍笑想死。

P.S. 終於明白編劇界大前輩潘記為何經常在茶餐廳聽人講O野吸取創作靈感......

4 comments:

Anonymous said...

最妙o既地方, 係佢地可以o係一o的九唔搭八o既字句之間插入器官. 簡直係神乎奇技, 冇內容得o黎又溝通到~

Anonymous said...

拜服!當中嘅峰迴路轉,的確唔係一般人可以想像得到,要好好學習。

文剛

小馮 said...

讓我想起以前《號外》丘世文的〈尤明實錄〉,「保證句句有出處」。我看不到現在的《號外》,不知方卓如的〈仿尤明實錄〉是否尚健在?

Anonymous said...

哈哈,茶餐廳真係好多故仔聽。如果我當時在場,我諗我都忍唔到笑!
我諗佢地無咗粗口就唔識講嘢!