August 18, 2008

一票難售

周日觀看載譽重演的《潮州姑爺》,在藝術中心壽臣劇院疏落的觀眾席上,不禁令人滴汗慨嘆:一票難售。

「一票難求」這個詞,多數出現於節目宣傳文案,但從票房及劇場實地觀察所得,似乎「一票難售」比較適用。

朋友在城市電腦售票處工作,斷言這陣子除了詹瑞文外,所有節目賣得奇差。難道觀眾都留在家中睇奧運?還是大家的銀兩已耗盡於Batman, Mummy 3, 赤壁, 內衣少女, 深坑Theresa和素顏JJ?幸好紅館裝修工程仍在進行中!

半信半疑之下,殺入劇場用眼睛求證。先是張錦程和陳曙曦主演的《編風作浪》,宣傳攻勢可謂接一浪,創作班底還有主理過《我和春天有個約會》、《遇上一九四一的女孩》、《新傾城之戀》等大作的鍾志榮;其餘三位編劇均各來自不同劇社和圈子,票源理應非常充足。陳曙曦本身是劇場搭爹區和天邊外劇場的主事人,網上網下擁護者眾,工作坊學生不勝其數,令人跌破眼鏡的是,他在謝幕時呼籲:還有勁量門票待售。老實說,這個演出除了其中一個戲的技術性問題外,其餘三劇水準不俗,只欠觀眾……

更令我感到可惜的是《潮州姑爺》。相傳香港觀眾只愛看喜劇、愛情劇和音樂劇。以上三大元素,《潮州姑爺》齊晒,而且娛樂性相當可觀。挑剔者可以數出劇本、歌詞、佈景、燈光各方面的瘕疵,不過對於一齣原創音樂劇來說,一眾演員演得節奏明快,全劇貫穿著笑位和感動,都看到幾滿足!然而,我在最後階段才買票,仍買到正中央的位置,而當日主辦單位索性停開Balcony,將所有觀眾集結於Stall,依然只佔一半座位。

很心寒!此劇有藝人參與,由東亞娛樂主辦,單是成本十幾萬的地鐵4sheet廣告,已為節目帶來相當多的曝光。主要演員的往積和背景,當然可以吸納香港話劇團、中英劇團、楚城及其他劇社的觀眾,還有製作班底濃厚的教會色彩,票源甚至可以遍及香港一百萬教友……票價仍是等於市價、壽臣六場不算貪心、劇場地點正路、售票網正路、宣傳及媒體網絡充足,為什麼還有那麼多虛席?

說到底,這是值得推介給好友的演出,只是推得太遲。看見Edmond的精彩演出,反而令我聯想到中英目前的困境。

一句到尾:一票難售。

2 comments:

Lee Chin said...

呢期參與了大龍鳳《好人(有限)醫務集團》
,很想鳴謝《編風作浪》畀我o地落場刊廣告,而《潮州姑爺》畀我o地將宣傳單張放前台,感激!節目詳情:http://www.longandfung.blogspot.com

Anonymous said...

名稱:入型入格
歌手:謝安琪
作曲:周博賢
填詞:周博賢
編曲:周博賢
監製:周博賢


十二金釵與貝多芬 魚翅和魚蛋粉
各有擁躉愛惡始終由人
哪個高級哪個草根 誰有權來區分
故意去作狀扮型太拘謹 只懂跟風不思索笨得很

喂 我想約你睇齣戲
套戲?波蘭電影節??個大獎返?
戲名叫做《De la Cafe》導演係Jean-Luc Gaultia
佢贏哂王家衛 馮小剛 同埋佐治古尼
聽?影評話 故事發生?十七世紀
講當時?農民 點樣走去大城市開Cafe
充滿解構主義 同埋後現代?風味
咁有型?戲 唔睇真係?哂呀你

唔 我唔知喎 好似好悶咁囉
不過喂 阿Winnie借?幾隻碟俾我喎
有《獨家試菜》《十蚊菜》同埋《我的鐵蓋》
我想今晚一口氣煲曬佢 唔?覺囉
聽緊呀個男主角真係好靚仔咖
仲有??歌
真係好好聽咖囉
不如唔好講咁多
你買?外賣上?
我?今晚一路食一路睇
真係好Romantic囉

十二金釵與貝多芬 魚翅和魚蛋粉
各有擁躉愛惡始終由人
哪個高級哪個草根 誰有權來區分
故意去作狀扮型太拘謹 只懂跟風不思索笨得很

你想食咩呀
我諗住買燒味
呢間鋪最出名?
就係叉雞油?
佢?叉燒用炭爐燒
瘦中又帶?肥
油雞?浸皮 脂肪少夠哂低卡路里

Yeh人?話Four Seasons好好食咖囉
?度?Caesar Salad食得人?好鬼瘦咖
仲有?Tiramisu甜得?又唔會太甜
咖啡得?又唔會太咖啡 唔 總之好食啦
你快?買上?俾我啊

十二金釵與貝多芬 魚翅和魚蛋粉
各有擁躉愛惡始終由人
哪個高級哪個草根 誰有權來區分
故意去作狀扮型太拘謹 只懂跟風不思索笨得很

點解個男主角 硬係死唔斷氣
由頭到尾 講?講去都係?三幅被
究竟佢知唔知道 咩叫做「方法演技」
淨係識得行行企企 完全都交唔到戲

哎呀 你咪咁煩啦 佢夠靚仔咪得囉
佢瞇埋雙眼?陣 真係好殺死人咖
佢好紅嫁 有好大班FAN屎咖
呢期佢人氣咁勁 我就話佢喪好睇囉

十二金釵與貝多芬 魚翅和魚蛋粉
各有擁蠆愛惡始終由人
哪個高級哪個草根 誰有權來區分
各有各價值不會太統一

大力水手百變星君 瑤柱和銀針粉
各有擁躉愛惡始終由人
哪個高級哪個草根 誰有權來區分
故意去作狀扮型太拘謹 只懂跟風不思索笨得很
有性格忠於己見最打緊